לגלות מה התואר הכי קל והשפעתו על הקריירה

מה התואר הכי קל בקרב הדיסציפלינות הפיננסיות?

שנייה אחת, לפני שתקפצו למסקנות, בואו נדבר על אחד הנושאים השנויים במחלוקת ביותר בתחום הלימודים הפיננסיים: מה התואר הכי קל? האם זה לא בסדר לשאול שאלה כזו? ברור שלא! הרי כולנו תוהים, במיוחד כשמגיעים לסוף שבוע, אם יש תואר שיכול לקצר את הדרך בין ברים עם חברים לבין רכישת דירה. אז לפני שאתם מחליטים לנטוש את כיסאות הלימודים ולהצטרף לחברת הסטודנטים מכבי תל אביב בכדורסל, קחו נשימה ותנו לי להציג אתכם לשאלה המהותית.

מהו תואר קל? האם יש דבר כזה?

כעת, בואו נדבר רגע על המושג "קל". קל כמובן הוא נושא סובייקטיבי ביותר. בדיוק כמו שאפשר לאכול פיצה או סלט ולא להרגיש אשמים – ככה זה גם עם תארים. מה שנראה פשוט עבור אחד עשוי להיות מסובך לסופרני. אז מהו באמת תואר קל בעולם הפיננסי?

  • תארים באקדמיה לקולנוע? לא ממש, ילדים!
  • מינהל עסקים? יכול להיות, תלוי את מי שואלים.
  • חשבונאות? חד משמעית לא על פי כולם!

אז בואו ניגש על מה באמת מתעסקים – במה הדברים באמת קלים. זה לא שאני מפקפק באינטליגנציה שלכם, אבל בואו נודה באמת: העולם הפיננסי עשוי להיות קצת מסובך, ואם אתם לא יודעים מי רוצה את כספיכם, אתם עלולים למצוא את עצמכם מחפשים את הכספים האבודים שלכם.

מי הם המנצחים בתואר הקל? 3 תארים שמקנים לכם זיווג עם הפז"ר הפיננסי!

קחו את התארים הבאים בעירבון מוגבל, אך אתם עשויים לגלות שאחד מהם הוא פתרון ממש טוב להורדת הכאב מהשיניים.

1. תואר במינהל עסקים – האם זה כל כך קל?

מינהל עסקים הוא אחד התארים הנפוצים ביותר, ולא רק לאנשים שרוצים להיות אנשי עסקים. זהו תואר שמכיל הרבה תכנים ואפשרויות. מצד אחד נשמע כמו כרטיס זיהוי לסוף שבוע במלון יוקרתי, מצד שני – חובת הלימודים יכולה להיות מתישה. סקרים מראים ששיעורי ההצלחה לא גבוהים, אבל ההזדמנויות בפרנסה רחבות.

2. תואר בסטטיסטיקה – מה, באמת?

האם הניתוחים של ה"נחשות" הם חלק מהשיטה? לא בהכרח! תואר בסטטיסטיקה עשוי להישמע קפדני, אך אם אתם אוהבים שתיים של שתיים, תחביבים עשויים להפוך את הלמידה למהנה! זה כדי להבין באילו דורות חיפשנו את הקסם הפיננסי.

3. כלכלה – האם זה באמת מסובך או דווקא קל?

כלכלה, אה? עוסקת בכסף, בהרבה כסף, ו… גם אם זה נשמע מסובך, זה יכול להיות ממש מעניין. כלכלנים יכולים לשאול את השאלה "למה?". הנכון או המסובך – זה תלוי בניתוחים. תוך כדי ריצת מרתון בהבנת מושגים, אתם עשויים לגלות עולם פיננסי שיכול להרתיע, אך גם להקסים.

השאלות שאתם חייבים לשאול את עצמכם

  • איזה תואר מציע את האופציה להנאה? אם זה קטעכם, לכו על זה!
  • כמה זמן אתם מוכנים להשקיע? חשוב לדעת כמה זמן להקדיש.
  • מהו הכיוון העתידי שלכם? לחפש בר מצווה או בחירת קריירה?

בין אם תבחרו בשדה ניהולי, כלכלי או במחקר, בעבודה עם בורסה או פיקוח על מסים – אתם תמצאו את עצמכם באתגרים שיהפכו את המוח להרבה יותר חצי מלא!

ובסוף – למה חשוב לא להזניח את השאלה הזאת?

החיים הם חיפוש מתמיד אחר תשובות ויידע. אם מתאמנים על קורסים קצרים, לא לשכוח להמשיך ולשאול שאלות קשות. מה אם העניין הזה של תואר קל לא הולך להפסיק לעניין אותנו? מה אם או סיפור שלם נעול בעשרים מינימום?

חוץ מזה, תמיד יש מקום למעט הומור כאן. תארים הם כמו בני זוג – לפעמים אתה לא יודע מה אתה מחפש עד שאתה מוצא את מה שגורם לך לחייך!

סיכום הסיפור

לסיכום, אין באמת תואר אחד שקל לדבר עליו – אלא הרבה מאוד משתנים שעולים על פני השטח. עם הבחירות הנכונות ביד, תוכלו לגלות שככל שהתואר ייראה קל יותר, יכולתכם ליהנות ממנו ולהצליח בו תהפוך את הדרך לקלה אף יותר. יחד עם זאת, לעולם אל תשכחו שלמידה היא חסרת גבולות, גם כשמדובר בשאלות של קשיים!

אז מה התואר הכי קל? תלוי את מי שואלים. רק אל תשכחו לחייך לא משנה איזה תואר בחרתם!

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Button050-8690944 דילוג לתוכן