מאיזה גיל אפשר לעבוד במקדונלדס והכללים החדשים

מתי מותר לך לעבור לדוכן החטיף? גיל מינימלי לעבודה במקדונלדס

אם אתה מתכנן להתחיל לעבוד במקדונלדס, בין אם אתה תלמיד תיכון שרוצה לקנות את המשחק הבא שלו או סתם מחפש מסלול קריירה שבסופו תוכל להיות הממונה על החמוצים, חשוב לדבר על הנושא של גיל. מהו הגיל המינימלי שבו ניתן להתחיל לעבוד שם? הבה נצלול לעולם המרגש של העבודה הצמודה ליצירת טעמים, חוויות עתידיות ברשתות מזון מהיר, ואולי, רק אולי, נשמע על כמה חוויות מצחיקות שמסביב!

איך זה עובד? – גילאים ורגולציות

במקדונלדס, כמו בכולנו, יש חוקים. אם לא היית יודע זאת, היית טוען שזה פשוט קרטון עם חורים, אבל יש קריטריונים ברורים עם גיל מינימלי לעבודה במקומות כאלה. אז מה הרעיון?

  • 14-15 שנים: במרבית המדינות, גיל 14 הוא המינימום לעבודה במקדונלדס, כל עוד אתה מקבל את ההסכמה ההורית. מה זה אומר? זה אומר שההורים שלך בינתיים עלולים להצביע בעד לקנות לך אוזניות חדשות!
  • 16 שנים: בגיל הזה אתה כבר יכול להתחיל להתקבל למגוון רחב יותר של תפקידים, כולל מקומות במטבח. מי יודע? אולי תמצא את עצמך מפשיל שרוולים עם מכונת הקפה המקומית.
  • 18 שנים ומעלה: כאן המתבגר יהפוך לאדון. אתה יכול להיות שף על, מנהל משמרת או אפילו מנהל סניף לא רחוק מהבית. (צוחק!) מה שחשוב הוא שאם אתה רוצה להיכנס למשכורות יותר גבוהות, זו תקופת הזמן הנכונה.

שאלות נפוצות בעניין הגיל במקדונלדס

האם כל מקום של מקדונלדס מקבל בני נוער?

בעיקרון, רוב הסניפים יהיו מוכנים לקבל עובדים בגיל 14 ונעזרות ההורים, אבל תמיד טוב לברר מראש.

מהם שעות העבודה שמתאימות לבני נוער?

גם כאן יש כללים. בני נוער בדרך כלל לא יכולים לעבוד בשעות הלילה המאוחרות, כלומר … תצטרך להיפרד מהמסיבות בשישי.

אני לא מצליח להיכנס לרשת, מה לעשות?

קח אוויר, חבר! יש הרבה מקומות עבודה אחרים. אולי תוכל להתחיל במשרה חלקית במקום פחות מלחיץ ולאחר מכן לעבור לשם.

מה קורה אם אני יותר מ-18 אבל אין לי ניסיון?

לא לפחד! מקדונלדס מעודדים עובדים חדשים, גם אם לא אתה בעל ניסיון. קח את המוקש הראשון בחיים – זה הכל ניסיון!

האם יש אפשרויות קידום?

כמובן! אחד הדברים הנפלאים בעבודה במקדונלדס הוא שאתה יכול להתחיל בתור טבח ולהפוך למנהל ולאחר מכן להיות המנכ"ל של העולם! (טוב, נו, אולי לא המנכ"ל של כל העולם, אבל תוכל להיות שף של המנהלים).

במה מתמקדים במקדונלדס? תהיו מוכנים לשנאה או אהבה

בוא נדבר על הדברים החשובים באמת – מה באמת תעשה במקדונלדס? האם תמצפה להגיש המבורגרים על המגשים או להכין את השייקים המפורסמים? האמת היא שאתה יכול להיות כל אחד מהם, אבל יש מחויבויות כמו:

  • שירות לקוחות: עובד במקדונלדס חייב להיות בידור בלתי נגמר. המטרה שלך היא לא רק להגיש מזון, אלא גם לגרום ללקוחות להרגיש בבית. זה כמו עבודה בסביבה משפחתית, רק עם יותר המבורגרים.
  • סניפים כחלק ממערכת: עבודה בסביבות פיזיות לא תמיד גורמת להנאה כמו בבית, אבל תבנה קשרים עם הצוות שלך (זה כמו להניח בנק תמידי!).
  • ניהול זמן: תדע לפתח כישורים חשובים כמו ניהול זמן והתמודדות עם לחץ. אמנם לא תלמד באקדמיה, אבל כל לקוח במרדף אחרי ההמבורגר האחרון לפני סיום היום, נראה מעניין.

מספרים שאסור לפספס – נתונים על עובדים במקדונלדס

ובואו נעשה חישוב מהיר – חוויות עבודה במקדונלדס מדגישות עולם מרגש:

  • למעלה מ-1.7 מיליון עובדים ברחבי העולם.
  • כמעט 50% מהעובדים הם בני נוער (כלומר, אתה לא לבד).
  • כמעט כל אדם שמגיע למקדונלדס לפחות פעם אחת חייו כבר עבר על פני אדם שאת פניו שוכח!

אז מה למדנו? חיזוק עם צחוק!

לסיכום, יצאנו להרפתקה לא רחוקה מאוד מהחמוצים והמרגשים של מקדונלדס. גיל 14 הוא הרף, והעבודה היא התחלה לקריירה פוטנציאלית וכמובן לא חייבים לחכות יותר מידי. אל תשכח – חוויות הקשורות לברקע המזון מהיר הן רק תחילת הדרך, והאתגרים שהיו ממתינים לך יכולים לחכות באגם של פרנשייז. אם אתה בשלבים הראשונים והעבודה עצמה מצחיקה או מתורגלת הרי לך גורם זוגי נוסטלגי שמקיף אותך בעבודת צוות מעניינת שתתפוס מחירים גבוהים הרבה יותר מאשר בבילוי בימי ראשון. אז למה שתחכה? ראה וקבל את ההזדמנות שלך במקדונלדס!

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Button050-8690944 דילוג לתוכן