האם 20000 שקל לדולר זה המתכון לקריסה כלכלית?

למה 20,000 שקל לדולר זה כמו לקנות גזימיקוס – האם זהו הזמן להתעורר?

אוקי, אז בואו נדבר על זה. אם הייתם שואלים אותי לפני כמה שנים מה דעתי על דולר שנסחר ב-20,000 שקל, הייתי מתגלגל מצחוק. "תפסיק לחלום!" הייתי אומר. אבל הנה, אנחנו לא מתעסקים בחלומות אלא במציאות ההולכת ומתרקמת סביבנו. המחשבה על המספר הזה נשמעת כמו תסריט לסרט אימה בשוק ההון, ואין ספק שזה עובר לכולם: יועצים, משקיעים ואפילו קופות חולים.

שוק או שלא שוק? מאיפה הגיע התסריט הזה?

היום אנחנו עדים לשאלות רבות, רעיונות חסרי גבולות ופנינים של תובנות פיננסיות שיכולות לעלות אותנו יותר מסנסציה בתחום הקולנוע! אז… איך הגענו למצב הזה? ובכן, בואו נתחיל:

  • חלק 1: האינפלציה והלירה – פסיכולוגיה של מסחר. מי אמר שהכסף לא מדבר?
  • חלק 2: ציפיות חסרות טעם – כולם מרגישים חברה ב’מתמודדים’! האם גם זה שקר?
  • חלק 3: העדפות משקיעים ומדיניות פיננסית – זהירות, זה לא אמיתי! תאמינו לי, זה לא פשוט בכלל.

חלק 1: האינפלציה והלירה – פסיכולוגיה של מסחר

אי שם בשטח, עברו עלינו ימים שבהם לירה הייתה שווה ליחידה של סוכריה על מקל. היום, לכולנו ברור שהכסף כאילו נעלם מחיי היום-יום כמו ששרלוט רדנר נעלמה שהגיעה התוכנית הריאליטי “האח הגדול”. מה גרם לזה? אינפלציה קוראת בשם: עליית מחירים שאף מלכת אנגליה לא יכולה למנוע!

חלק 2: ציפיות חסרות טעם – כולם מרגישים חברה ב’מתמודדים’!

בואו ניקח לדקה את המצלמה ונשאל: מה קורה כשכולם ממתינים לשינוי? זוכרים איך כאשר אחד התחרים ב"המירוץ למיליון" נפל, פתאום כל היוצרים השיגו הצלחות מרובות? זה בדיחה, וכל כך הרבה אנשים מצפים גם למשהו כזה בשוק ההון – אבל תזכרו, זה פחות משוק ומיותר.

חלק 3: העדפות משקיעים ומדיניות פיננסית – זהירות, זה לא אמיתי!

ומדוע ההשקעה בטכנולוגיה דורשת זהירות מרובה? בשוק ההון לעיתים ישראלים מצפים להצלחה מהירה. אבל במקום לנסות להמר על כרטיס הלוטו, השקעה ממוקדת יותר בכלכלה, תסייע לנו לרכוש חוויות שלא תשכחו – כגון לספר לילדים שלכם איך זה לשבת עם כוס קפה ולקרוא חדשות כלכליות מבלי להתרגש!

שאלות נפוצות – האם שאילת השאלות פחותה מהתשובות?

  • שאלה: האם 20,000 שקל לדולר זה בסדר?
  • תשובה: זה תלוי. אם אתם מחפשים מישהו לשלם לו שישים דולר על גז – זו אפשרות.
  • שאלה: מה המשמעות של שינוי כזה?
  • תשובה: תסלחו לי, אבל זה פשוט אומר שכולם צריכים ללמוד טיול במטבעות.
  • שאלה: למה המשקיעים כל כך מתעוררים?
  • תשובה: כי עם כל זה שיש שוק, יש גם אקשן! מתאים עשיר פוקימון!

אז מה עושים עכשיו? אימון פיננסי!

כאשר אנו עדים למצב הזה, זה הזמן להחזיק חזק בכיסאות ולמקד את הניתוחים הפיננסיים שלנו, כי גם אם השוק מרגיש כמו רכבת בלונה פארק, אין ספק שיש לנו הרבה דברים ללמוד. יאללה, הגיע הזמן לנסות ללמוד לקורסים על מנת להבין מה קורה כאן, ובונוס: גם להרוויח זוג כרטיסים למופע שבו "הדולר קופץ!"

פנינה אחרונה – החכמה של אלברט איינשטין

נכון, כל אחד ואחת מאיתנו חייבים להבין שבסופו של דבר מדובר בדינמיקה. מרימים את הכסף כמו שאיינשטין אמר – המטרה שלך היא לא להתעורר בבוקר עם כאב ראש מהעתיד, אלא עם תוכניות חדשות והבנה שמסחר הוא משחק שדורש כישרון ותעוזה. האם אתם מוכנים להיכנס לזה? רק אתם יכולים להחליט!

אז כן, 20,000 שקל לדולר עשוי להכין אותנו מהר לאתגרים רבים, אבל אל תשכחו, כמו שאמרתי, חיים פעם אחת – ודאו שהכרטיס שלכם לא אבוד!

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Button050-8690944 דילוג לתוכן